Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5795
Title: Роль стратегічного маркетингу у забезпеченні регіональної політики сталого розвитку в умовах глобалізації
Authors: Гречаник, Н. Ю.
Issue Date: 2017
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Гречаник, Н. Ю. Роль стратегічного маркетингу у забезпеченні регіональної політики сталого розвитку в умовах глобалізації / Н. Ю. Гречаник // Теорія і практика стратегічного управління розвитком галузевих і регіональних суспільних систем : VI міжнар. наук.-практ. конф., 11-13 жовт. 2017 р. / Гораль Л. Т., ред. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2017. - С. 314-316.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5795
Appears in Collections:Теорія і практика стратегічного управління розвитком галузевих і регіональних суспільних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6403p.pdf303.15 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.