Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5806
Title: Особливості використання глобального маркетингу для забезпечення соціально-економічного розвитку
Authors: Юрченко, Н. Б.
Перевозова, Д. Д.
Issue Date: 2017
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Юрченко, Н. Б. Особливості використання глобального маркетингу для забезпечення соціально-економічного розвитку / Н. Б. Юрченко, Д. Д. Перевозова // Теорія і практика стратегічного управління розвитком галузевих і регіональних суспільних систем : VI міжнар. наук.-практ. конф., 11-13 жовт. 2017 р. / Гораль Л. Т., ред. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2017. - С. 342-344.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5806
Appears in Collections:Теорія і практика стратегічного управління розвитком галузевих і регіональних суспільних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6414p.pdf668.76 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.