Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6127
Title: Пробний маркетинг як інструмент запобігання можливих помилок підприємств на ринку
Authors: Серкутан, Т. В.
Issue Date: 2017
Publisher: Футуролог
Citation: Серкутан, Т. В. Пробний маркетинг як інструмент запобігання можливих помилок підприємств на ринку / Т. В. Серкутан // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : зб. матеріалів міждисциплінар. наук.-практ. конф., 30 листоп. 2017р. / Юдіна Л.І., уклад. - Київ ; Івано-Франківськ : Футуролог, 2017. - С. 101-102.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6127
Appears in Collections:Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6704p.pdf253.27 kBAdobe PDFView/Open
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.