Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6130
Назва: "The future of marketing capability" – загальні контури майбутнього маркетингу підприємств
Автори: Малинка, О. Я.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Футуролог
Бібліографічний опис: Малинка, О. Я. "The future of marketing capability" – загальні контури майбутнього маркетингу підприємств / О. Я. Малинка // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : зб. матеріалів міждисциплінар. наук.-практ. конф., 30 листоп. 2017р. / Юдіна Л.І., уклад. - Київ ; Івано-Франківськ : Футуролог, 2017. - С. 109-111.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6130
Розташовується у зібраннях:Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6707p.pdf322.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.