Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6133
Title: Особливості маркетингової програми реалізації інтелектуальних продуктів
Authors: Михайлюк, О. В.
Юрченко, Н. Б.
Issue Date: 2017
Publisher: Футуролог
Citation: Михайлюк, О. В. Особливості маркетингової програми реалізації інтелектуальних продуктів / О. В. Михайлюк, Н. Б. Юрченко // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : зб. матеріалів міждисциплінар. наук.-практ. конф., 30 листоп. 2017р. / Юдіна Л.І., уклад. - Київ ; Івано-Франківськ : Футуролог, 2017. - С. 117-119.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6133
Appears in Collections:Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6710p.pdf277.98 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.