Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6142
Назва: Особливості інтернет – маркетингу
Автори: Калантай, В. В.
Барабалюк, Р. С.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Футуролог
Бібліографічний опис: Калантай, В. В. Особливості інтернет – маркетингу / В. В. Калантай, Р. С. Барабалюк // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : зб. матеріалів міждисциплінар. наук.-практ. конф., 30 листоп. 2017р. / Юдіна Л.І., уклад. - Київ ; Івано-Франківськ : Футуролог, 2017. - С. 147-149.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6142
Розташовується у зібраннях:Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6719p.pdf291.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.