Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/7653
Title: Статистичні методи обробки інформації в маркетингових дослідженнях (на прикладі торгівельного підприємства)
Authors: Василик О. Б., Сторож Я. Б.
Issue Date: 2015
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Василик, О. Б. Статистичні методи обробки інформації в маркетингових дослідженнях (на прикладі торгівельного підприємства) / О. Б. Василик, Я. Б. Сторож // Сучасний стан, актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, контролю та аналізу : тези доп. ; міжнар. наук.-практ. конф., м. Ів.-Франківськ, 16-17 жовт. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2015. - С. 323-324.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/7653
Appears in Collections:Сучасний стан, актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, контролю та аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7306p.pdf328.66 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.