Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/8002
Title: Особливості маркетингу в соціальних мережах
Authors: Балюк, Д. Ю.
Костенко, А. О.
Шпінь, В. М.
Даляк, Н. А.
Issue Date: 2020
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Особливості маркетингу в соціальних мережах / Д. Ю. Балюк, А. О. Костенко, В. М. Шпінь, Н. А. Даляк // Економіко-управлінські аспекти трансформації та інноваційного розвитку галузевих і регіональних суспільних систем в сучасних умовах : матеріали II Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. / Сімків Л. Є., гол. ред. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2020. - С. 178-180.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/8002
Appears in Collections:Економіко-управлінські аспекти трансформації та інноваційного розвитку галузевих і регіональних суспільних систем в сучасних умовах 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7652p.pdf701.42 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.