Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/8474
Назва: Теплонавантаженість стрічково-колодкового гальма з рухомими фрикційними накладками бурових лебідок
Автори: Криштопа, С. І.
Ключові слова: гальмо з рухомими фрикційними накладками
бурова лебідка
теплонавантаженість
зовнішні та внутрішні пари тертя
конструктивні та експлуатаційні параметри
вирівнювання теплонавантаженості пар тертя
тормоз с подвижными фрикционными накладками
буровая лебедка
теплонагруженность
внешние и внутренние фрикционные узлы
конструктивные и эксплуатационные параметры
выравнивание теплонагруженности пар трения
a brake with revolving friction strips
chisel holst
thermal loading
exterior and internal twin frictions
constructional and operation arguments
equalization of thermal loading of twin frictions
Дата публікації: 2003
Видавництво: Івано-Франківськ
Бібліографічний опис: Криштопа, Святослав Ігорович Теплонавантаженість стрічково-колодкового гальма з рухомими фрикційними накладками бурових лебідок : дис. ... канд. техн. наук : спец. 05.05.12 "Машини нафтової і газової промисловості" : Дата захисту 06.05.03 / С. І. Криштопа. - Івано-Франківськ, 2003. - 228 с. - 176-189.
Короткий огляд (реферат): Дослідити закономірності зміни теплонаван-таженості пар тертя стрічково-колодкових гальм з рухомими фрикційними накладками бурових лебідок та обгрунтувати використання випереджаючих технічних рішень по високоефективному примусовому охолодженні їхніх фрикційних вузлів. Для досягнення поставленої мети були поставлені наступні задачі: - встановити закономірності теплоутворення при взаємодії внутрішніх та зовнішніх пар тертя фрикційних вузлів нетрадиційного гальма; - дослідити вплив конструктивних та експлуатаційних параметрів фрикційних вузлів на їхню теплонавантаженість; - оцінити тепловий баланс зовнішніх і внутрішніх фрикційних вузлів гальма; - запропонувати методику оцінки інтенсивності природного охолодження фрикційних вузлів гальма; - розробити високоефективні конструкції систем для примусового охолодження пар тертя фрикційних вузлів гальма; - оцінити спрацювання внутрішніх і зовнішніх поверхонь накладок фрикційних вузлів гальма при їхньому природному та примусовому охолодженні.
Investigate the regularities of changes in the heat load of friction pairs of belt and pad brakes with movable friction linings of drilling winches and justify the use of advanced technical solutions for highly efficient forced cooling of their friction units.To achieve this goal, the following tasks were set: - to establish the patterns of heat generation in the interaction of internal and external friction pairs of friction units of non-traditional brakes; - to investigate the influence of design and operational parameters of friction units on their heat load; - to estimate thermal balance of external and internal friction knots of a brake; - to offer a method for estimating the intensity of natural cooling of the friction units of the brake; - to develop highly efficient designs of systems for forced cooling of friction pairs of friction brake units; - to evaluate the operation of the inner and outer surfaces of the brake friction units during their natural and forced cooling.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/8474
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
d211.pdf12.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.