Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9056
Назва: Implementation of digitalization projects as the main direction of activation of educational processes, services and products of digital transformation
Інші назви: Реалізація проєктів локальної цифровізації як основний напрям активізації цифрової трансформації освітніх процесів, послуг та продуктів
Автори: Malynovska, G. V.
Kis, S. Y.
Kis, H. R.
Danylleichuk, R. B.
Ключові слова: освітня послуга
освітній продукт
цифровізація
цифрова трансформація
цифрові технології
educational service
educational product
digitalization
digital transformation
digital technologies
Дата публікації: 2022
Видавництво: ІФНТУНГ
Бібліографічний опис: Implementation of digitalization projects as the main direction of activation of educational processes, services and products of digital transformation : Реалізація проєктів локальної цифровізації як основний напрям активізації цифрової трансформації освітніх процесів, послуг та продуктів / G. V. Malynovska, S. Y. Kis, H. R. Kis, R. B. Danylleichuk // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія: Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. - 2022. - № 1. - C. 89-99.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню проблем, пов’язаних з впровадженням та використанням цифрових технологій в освіті. Актуальність обраної тематика зумовлена, в першу чергу, необхідністю трансформацій у сфері вищої освіти відповідно до нових умов суспільного розвитку, для якого характерні високі темпи технологічних змін, переважаюча роль інтелектуального капіталу, наявність виробничих ресурсів у вигляді знань, умінь та навичок людини.Стаття містить огляд основних результатів у сфері цифровізації освіти в Україні та проблем, які потребують вирішення. Звернуто увагу на те, що на рівні формування концепцій та рекомендацій перспективи цифрової трансформації вищої освіти представлені належним чином.
The article is devoted to the study of problems related to the introduction and use of digital technologies in education. The relevance of the chosen topic is primarily due to the need of transformation in higher education in accordance with the new conditions of social development, which is characterized by high rates of technological change, the predominant role of intellectual capital, availability of productive resources in the form of human knowledge and skills. The main task of higher education institutions should be to train professionals who are able to create and use technologies in various fields, think critically, flexibly adapt to change, generate new ideas and create the conditions for personal and social well-being. The article provides an overview of the main results in the field of digitalization of education in Ukraine and the problems that need to be addressed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9056
ISSN: 2409–0948
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості - 2022 - № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8747p.pdf896.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.