Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9311
Title: Формування ціннісної пропозиції розвитку університету на основі бізнес-моделі "CANVAS"
Authors: Вербовська, Л. С.
Запухляк, І. Б.
Keywords: бізнес-модель
заклад вищої освіти
ціннісна пропозиція
бізнес-модель «Canvas»
business model
institution of higher education
value proposition
«Canvas» business model
Issue Date: 2023
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Вербовська, Л. С. Формування ціннісної пропозиції розвитку університету на основі бізнес-моделі "CANVAS" / Л. С. Вербовська, І. Б. Запухляк // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія: Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. - 2023. - № 1. - С. 51-61.
Abstract: Загальносвітові тенденції вищої освіти, євроінтеграційні процеси, гармонізація пропозиції ринку освітніх послуг із потребами ринку праці вимагають формування бізнес-моделі університету із залученням усіх учасників освітнього процесу та зацікавлених осіб. Метою наукової статті є обґрунтування можливості та переваг застосування канви бізнес-моделі для розвитку закладу вищої освіти (ЗВО) на основі ціннісного підходу. Ціннісна пропозиція, яка створена за допомогою бізнес-моделі, має враховувати інтеграцію багатьох факторів, зокрема економічних, соціальних, екологічних, наукових та освітніх цілей. Доведено, що сьогодні вища освіта вступила в ту стадію розвитку, коли наявність гнучкої стратегії розвитку, ціннісної пропозиції та сучасної системи управління стає запорукою стабільної діяльності і подальшого розвитку закладу вищої освіти.
Global trends in higher education, European integration processes, harmonization of the market offer of educational services with the needs of the labor market require the formation of a university business model with the involvement of all participants in the educational process and interested parties. The purpose of the scientific article is to substantiate the possibility and advantages of applying the canvas of a business model for the development of a higher education institution (HEI) based on a value approach. The value proposition that is created with the help of a business model must take into account the integration of many factors, in particular, economic, social, environmental, scientific and educational goals. It has been proven that today higher education has entered a stage of development where the availability of a flexible development strategy, a value proposition and a modern management system becomes a guarantee of stable activity and further development of a higher education institution.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9311
Appears in Collections:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості - 2023 - № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8852p.pdf370.58 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.