Skip navigation
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9317
Название: Регіональний маркетинг у системі управління регіональним розвитком: концептуальний підхід
Авторы: Сімків, Л. Є.
Ключевые слова: регіональний маркетинг
регіональний розвиток
концептуальна модель
маркетингова діяльність
маркетингова політика
маркетингові дослідження
territorial marketing
regional development
conceptual model
marketing activity
marketing policy
marketing research
Дата публикации: 2023
Издательство: ІФНТУНГ
Библиографическое описание: Сімків, Л. Є. Регіональний маркетинг у системі управління регіональним розвитком: концептуальний підхід / Л. Є. Сімків // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія: Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. - 2023. - № 1. - С. 133-142.
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовано необхідність упровадження маркетингового підходу до управління регіоном, що сприятиме налагоджуванні взаємодії між органами влади та цільовими ринками: виробниками, споживачами, інвесторами, мешканцями. Визначено пріоритетні складові регіонального маркетингу, до яких віднесено систему маркетингових досліджень, які мають виявляти потенціал щодо реалізації товарів та послуг не тільки в межах власної території, але й на ринках інших регіонів; просування товарів і послуг, які економіка регіону може генерувати в загальнонаціональному та міжнародному масштабах; товарну політику; цінову політику.
The article substantiates the necessity of implementing a marketing approach to managing the region, which will contribute to the establishment of interaction between authorities and target markets: producers, consumers, investors, residents. The priority components of territorial marketing have been determined, which include the system of marketing research, which should reveal the potential for the sale of goods and services not only within the limits of one's own territory, but also in the markets of other regions; promotion of goods and services that the economy of the region can generate on a national and international scale; product policy; price policy.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9317
Располагается в коллекциях:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості - 2023 - № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
8858p.pdf569.85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.