Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9317
Назва: Регіональний маркетинг у системі управління регіональним розвитком: концептуальний підхід
Автори: Сімків, Л. Є.
Ключові слова: регіональний маркетинг
регіональний розвиток
концептуальна модель
маркетингова діяльність
маркетингова політика
маркетингові дослідження
territorial marketing
regional development
conceptual model
marketing activity
marketing policy
marketing research
Дата публікації: 2023
Видавництво: ІФНТУНГ
Бібліографічний опис: Сімків, Л. Є. Регіональний маркетинг у системі управління регіональним розвитком: концептуальний підхід / Л. Є. Сімків // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія: Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. - 2023. - № 1. - С. 133-142.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано необхідність упровадження маркетингового підходу до управління регіоном, що сприятиме налагоджуванні взаємодії між органами влади та цільовими ринками: виробниками, споживачами, інвесторами, мешканцями. Визначено пріоритетні складові регіонального маркетингу, до яких віднесено систему маркетингових досліджень, які мають виявляти потенціал щодо реалізації товарів та послуг не тільки в межах власної території, але й на ринках інших регіонів; просування товарів і послуг, які економіка регіону може генерувати в загальнонаціональному та міжнародному масштабах; товарну політику; цінову політику.
The article substantiates the necessity of implementing a marketing approach to managing the region, which will contribute to the establishment of interaction between authorities and target markets: producers, consumers, investors, residents. The priority components of territorial marketing have been determined, which include the system of marketing research, which should reveal the potential for the sale of goods and services not only within the limits of one's own territory, but also in the markets of other regions; promotion of goods and services that the economy of the region can generate on a national and international scale; product policy; price policy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9317
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості - 2023 - № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8858p.pdf569.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.