Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9719
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАннюк, М. Т.-
dc.contributor.authorЧеботар, Ю. С.-
dc.contributor.authorДаляк, Н. А.-
dc.date.accessioned2025-09-22T08:27:55Z-
dc.date.available2025-09-22T08:27:55Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationАннюк, М. Т. Сучасні бренд- та PR-стратегії у B2C-секторі / М. Т. Аннюк, Ю. С. Чеботар, Н. А. Даляк // Адаптація до глобальних змін та викликів в економіці, туризмі, рекреації та захисті довкілля : матер. ІV Всеукраїнської наук.-практич. конф. здобувачів і молодих вчених / За заг. ред. Я. С. Коробейникової. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2025. - С. 25-26.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9719-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІвано-Франківськuk_UA
dc.titleСучасні бренд- та PR-стратегії у B2C-секторіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Адаптація до глобальних змін та викликів в економіці, туризмі, рекреації та захисті довкілля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9286p.pdf6.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.