Skip navigation
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9719
Название: Сучасні бренд- та PR-стратегії у B2C-секторі
Авторы: Аннюк, М. Т.
Чеботар, Ю. С.
Даляк, Н. А.
Дата публикации: 2025
Издательство: Івано-Франківськ
Библиографическое описание: Аннюк, М. Т. Сучасні бренд- та PR-стратегії у B2C-секторі / М. Т. Аннюк, Ю. С. Чеботар, Н. А. Даляк // Адаптація до глобальних змін та викликів в економіці, туризмі, рекреації та захисті довкілля : матер. ІV Всеукраїнської наук.-практич. конф. здобувачів і молодих вчених / За заг. ред. Я. С. Коробейникової. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2025. - С. 25-26.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9719
Располагается в коллекциях:Адаптація до глобальних змін та викликів в економіці, туризмі, рекреації та захисті довкілля

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
9286p.pdf6.25 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.