Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9719
Назва: Сучасні бренд- та PR-стратегії у B2C-секторі
Автори: Аннюк, М. Т.
Чеботар, Ю. С.
Даляк, Н. А.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Івано-Франківськ
Бібліографічний опис: Аннюк, М. Т. Сучасні бренд- та PR-стратегії у B2C-секторі / М. Т. Аннюк, Ю. С. Чеботар, Н. А. Даляк // Адаптація до глобальних змін та викликів в економіці, туризмі, рекреації та захисті довкілля : матер. ІV Всеукраїнської наук.-практич. конф. здобувачів і молодих вчених / За заг. ред. Я. С. Коробейникової. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2025. - С. 25-26.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9719
Розташовується у зібраннях:Адаптація до глобальних змін та викликів в економіці, туризмі, рекреації та захисті довкілля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9286p.pdf6.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.