Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4037
Назва: Конкретизація змісту державного стандарту вищої освіти у співпраці з роботодавцями: структурно-логічна схема
Інші назви: Specifying the content of state standards of higher education in collaboration with employers: structural logical schema
Автори: Янишин, О. К.
Ключові слова: національна рамка кваліфікацій
національна система кваліфікацій
професійний стандарт
компетентнісний підхід
залучення роботодавців
модель співпраці вчених з працедавцями
трьохетапна структурно-логічна схема
конкретизація змісту освіти
ключові компетенції (трансферабельні вміння)
национальная рамка квалификаций
национальная система квалификаций
профессиональный стандарт
компетентностный подход
привлечение работодателей
модель сотрудничества ученых с работодателями
трехэтапная структурно-логическая схема, конкретизация содержания образования, ключевые компетенции (трансферабельные умения)
national framework of qualifications
national system of qualifications
professional standards
competency based approach
involving employers
model of interaction between scientists and employers
a three-tiered structural logical schema
specifying the content of education
core competencies (transferable skills)
Дата публікації: 2013
Видавництво: Педагогічна преса
Бібліографічний опис: Янишин, О. К. Конкретизація змісту державного стандарту вищої освіти у співпраці з роботодавцями: структурно-логічна схема [Текст] / О. К. Янишин // Вища освіта України. – 2013. – № 3 (додаток 2) : тематичний випуск "Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу". – С. 125–131.
Короткий огляд (реферат): У результаті аналізу наукових праць, пов’язаних із процесом упровадженням національної рамкової системи кваліфікацій в Україні, та перебігу законотворчого процесу його упровадження встановлено недостатній рівень розробленості аспекту практичної взаємодії науковців із роботодавцями для створення нових державних стандартів вищої освіти. На основі практичного досвіду описано трьохетапну структурно-логічну схему співпраці з роботодавцями, яку можна застосовувати як модель для конкретизації змісту освіти в межах державного стандарту вищої освіти для певного кваліфікаційного рівня.
В результате анализа научных работ, связанных с процессом внедрения национальной рамочной системы квалификаций в Украине, и течения законотворческого процесса его внедрения, установлено, что уровень разработанности аспекта практического взаимодействия ученых с работодателями для создания новых государственных стандартов высшего образования является недостаточным. На основании практического опыта описана трехэтапная структурно-логическая схема сотрудничества с работодателями, которая может применяться как модель для конкретизации содержания образования в пределах государственного стандарта высшего образования для определенного квалификационного уровня.
By analysing scientific papers related to the process of implementation of the national framework of qualifications in Ukraine and the course of the legislative process of its implementation, it is found that the aspect of practical interaction between scientists and employers in creating new state standards of higher education is insufficiently elaborated. Based on the practical experience of interaction with employers, the model of such cooperation aimed at the specifying the content of education within the state standard of higher education for a qualification level is revealed in the form of a three-tiered structural logical schema.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4037
Розташовується у зібраннях:Статті та тези науковців ІФНТУНГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6012p.doc327.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.