Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4042
Title: Особливості використання латерального маркетингу
Authors: Малинка, О. Я.
Issue Date: 2016
Citation: Малинка О. Я. Особливості використання латерального маркетингу / О. Я. Малинка // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : Матеріали ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів (4 листопада 2016 року). – Київ, 2016. – С. 40 – 41.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4042
Appears in Collections:Статті та тези науковців ІФНТУНГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6016p.pdf149.2 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.