Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4106
Назва: Навантаженість багатопарних фрикційних вузлів гальмівних систем бурових лебідок
Інші назви: Loading of the Multipair Friction Units of Brake Assemblies of Drilling Hoists
Автори: Криштопа, Л. І.
Ключові слова: багатопарні фрикційні вузли
бурова лебідка
гальмівний шків
динамічна навантаженість
стрічково-колодкове гальмо
теплова навантаженість
многопарные фрикционные узлы
буровая лебедка
тормозной шкив
динамическая нагруженность
ленточно-колодочный тормоз
тепловая нагруженность
multipair friction units
drilling hoist
brake cone
dynamic loading
band-block brake
thermal loading
Дата публікації: 2006
Видавництво: Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
Бібліографічний опис: Криштопа, Людмила Іванівна Навантаженість багатопарних фрикційних вузлів гальмівних систем бурових лебідок : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн. наук : спец. 05.05.12 "Машини нафтової і газової промисловості" / Л. І. Криштопа ; Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. - Івано-Франківськ, 2006. - 19 с. - 15-16.
Короткий огляд (реферат): Дисертаційна робота присвячена зниженню динамічної та теплової навантаженостей стрічково-колодкових гальм лебідок бурових установок за рахунок використання нового типу фрикційного вузла стрічково-колодкового гальма. Виконаний математичний опис динамічних процесів на першій та другій стадіях гальмування нового типу фрикційного вузла та отримані аналітичні залежності для визначення його основних експлуатаційних і конструктивних параметрів: сил тертя, зусиль натягів набігаючої і збігаючої гілок стрічки, гальмівних моментів, радіуса та ширини ободу гальмівного шківа. Розроблений метод для визначення теплових втрат від поверхонь гальмівних шківів. У результаті проведених експериментальних досліджень нового багатопарного фрикційного вузла гальма встановлені: закономірності зміни питомих навантажень, поверхневих температур, коефіцієнтів тертя, зношування зовнішніх і внутрішніх поверхонь фрикційних вузлів гальма; закономірності впливу статичного та динамічного коефіцієнтів взаємного перекриття зовнішніх та внутрішніх пар тертя на величини сил тертя, коефіцієнти тертя, поверхневі температури та тривалості гальмування на різних стадіях. Для зниження теплової навантаженості фрикційних вузлів' стрічково-колодкових гальм бурових лебідок, розроблена конструкція охолодження гальмівного шківа за рахунок використання термоелектричного ефекту.
Диссертационная робота посвящена уменьшению динамической и тепловой нагруженостей ленточно-колодочных тормозов лебедок буровых установок за счет использования нового типа фрикционного узла ленточно-колодочного тормоза.
The thesis is devoted to decrease of dynamic and thermal loading of band-block brakes of drilling hoists of drill units at the expense of usage new type of a band-block brake with multipair friction units, joining for the type of,, a swallow’s tail”. The mathematic description of dynamic processes at the maiden and second stages of braking of a new type of a brake is made and the analytical dependences for definition its main operation and design parameters are obtained: friction forces, efforts of pulls filling and unfilling of branches of a band, brake moments, radius and width of a hoop of a brake cone. The method for definition of heat losses from surfaces of brake cones is designed. As a result of the held experimental researches of a new brake are obtained: legitimacies of change of unit loads, surface temperatures, friction coefficients, wear of external and internal surfaces of frictional sites of a brake; legitimacies of influencing of static and dynamic coefficients of a mutual overlap internal and external pairs of abrasion on values of friction forces, friction coefficients, surface temperatures and braking time at different stages. For decrease dynamic and thermal loading of brakes the construction of chilling of a brake cone is designed at the expense of usage of thermoelectric effect.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4106
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
as1090.pdf1.48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.