Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/439
Назва: Використання системи керування ефективністю бізнесу у стратегічній та операційній діяльності підприємства
Автори: Кушлик, О. Ю.
Ріщук, Л. І.
Ключові слова: стратегія
операційний рівень діяльності
моделі керування ефективністю
система показників
strategy
operational level of activity
performance management model
the system performance
Дата публікації: 2014
Видавництво: ІФНТУНГ
Бібліографічний опис: Кушлик, О. Ю. Використання системи керування ефективністю бізнесу у стратегічній та операційній діяльності підприємства / О. Ю. Кушлик, Л. І. Ріщук // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. - 2014. - № 2. - С. 110-115.
Короткий огляд (реферат): Обгрунтовано проблему переходу від формулювання стратегії розвитку підприємства на словесному рівні до конкретних числових показників діяльності. Розглянуто моделі системи керування ефективністю бізнесу (модель піраміди ефективності, модель оцінки ефективності діяльності і росту, систему показників відповідальності, збалансовану систему показників). Досліджено взаємозв'язки між показниками моделей системи керування ефективністю бізнесу та підходи до їх побудови. Обґрунтувано ключові положення використання системи керування ефективністю бізнесу у стратегічній та операційній діяльності підприємства в умовах розвитку ринкових відносин.
Grounded problem of the transition from strategy formulation development on a verbal level to specific numerical performance. The models of business performance management system (Performance Pyramid, Effective Progress and Performance Mesurement, Accountability Scorecard, Balanced Scorecard). Investigated the relationship between indicators of system models performance management and business approaches to their construction. Grounded of the key positions of using system business performance in strategic and operational activities of the company in conditions of development of market relations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/439
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості - 2014 - № 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4989p.pdf994.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.