Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5531
Назва: Контурирование маркетинга по видам на разных уровнях экономической системы
Автори: Перевозова, И. В.
Гречаник, Н. Ю.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Право и экономика
Бібліографічний опис: Перевозова, И. В. Контурирование маркетинга по видам на разных уровнях экономической системы/ И. В. Перевозова, Н. Ю. Гречаник // Особенности культурного развития «пограничных» территорий: исследования и стратегическое управление: материалы междунар. науч.-практ. семин., Минск, 30-31мая 2017 г. : сб. науч. ст. / ред. кол. : Котляров И.В. (гл. ред.) [и др.]; Ин-т социологии НАН Беларуси. - Минск: Право и экономика, 2017. – 174 с.- С.152-155.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5531
Розташовується у зібраннях:Статті та тези науковців ІФНТУНГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6228p.pdf445.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.