Skip navigation

Теорія і практика стратегічного управління розвитком галузевих і регіональних суспільних систем : [143] Collection home page

Logo

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 143
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Інвестиційна стратегія будівництва та реконструкції дожимних компресорних станцій ПАТ "Укргазвидобування"Колбушкін, Ю. П.; Андріїшин, Н. М.
2017Концептуальні основи кругообігу та фінансування активів підприємстваГринюк, І. М.
2017Методичне підгрунтя щодо побудови та використання моделі взаємодії ІКТ-процесів в системі управління промисловими підприємствамиВолот, О. І.
2017Регулювання інноваційних процесів розвитку економічної системи УкраїниБєлякова, О. В.
2017Фінансова безпека підприємства: сутність та особливості забезпеченняБережницька, У. Б.; Лагдан, В. А.
2017Modern methods of economic research: the use of experiments in economicsSheremeta, R.
2017Особливості використання глобального маркетингу для забезпечення соціально-економічного розвиткуЮрченко, Н. Б.; Перевозова, Д. Д.
2017Роздрібна торгівля як фактор розвитку регіонуШимко, А. В.
2017Застосування персонал-маркетингу на нафтогазовому підприємствіТкачівська, О. В.
2017Управління асортиментом продукції на засадах екомаркетингуТараєвська, Л. С.
2017Контролінг маркетингу як один з елементів управління підприємством в умовах лібералізації ринку газу в УкраїніПеревозова, І. В.; Орлов., І. О.
2017Реклама як основний елемент маркетингової комунікаційної політики НАК "Нафтогаз України"Перевозова, І. В.; Дробко, В. І.
2017Контролінг як система стратегічної реструктуризації нафтогазових підприємствПеревозова, І. В.; Даляк, Н. А.; Кононенко, Т. Н.
2017"Вірусний" маркетинг як спосіб просування паливного брендуМалинка, О. Я.; Потьомкіна, Н. Ю.
2017Оцінка комплексу маркетингу підприємстваМалинка, О. Я.; Френдій, І. Т.
2017Маркетинговий інструментарій оцінки ідентичності брендуМалинка, О. Я.; Устенко, А. О.
2017Напрями удосконалення державного управління рекламою курортів і туризмуГуменюк, В. В.
2017Роль стратегічного маркетингу у забезпеченні регіональної політики сталого розвитку в умовах глобалізаціїГречаник, Н. Ю.
2017Аналіз використання інтернет-ресурсів підприємствами НГКВасилик, О. Б.; Іванова, М. О.
2017Особливості маркетингу медичних послугБулка-Максисько, М.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 143