Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6078
Title: Щодо впровадження концепції екологічного маркетингу вітчизняними підприємствами
Authors: Обельницька, Х. В.
Ковцун, Р. В.
Issue Date: 2017
Publisher: Футуролог
Citation: Обельницька, Х. В. Щодо впровадження концепції екологічного маркетингу вітчизняними підприємствами / Х. В. Обельницька, Р. В. Ковцун // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : зб. матеріалів міждисциплінар. наук.-практ. конф., 30 листоп. 2017р. / Юдіна Л.І., уклад. - Київ ; Івано-Франківськ : Футуролог, 2017. - С. 48-50.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6078
Appears in Collections:Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6683p.pdf277.83 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.