Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/7148
Title: Проблематика підвищення економічної ефективності маркетингових комунікацій організації
Authors: Побігун, С. А.
Issue Date: 2019
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Побігун, С. А. Проблематика підвищення економічної ефективності маркетингових комунікацій організації / С. А. Побігун // Економіко-управлінські аспекти трансформації та інноваційного розвитку галузевих і регіональних суспільних систем в сучасних умовах : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. / Сімків Л. Є., гол. ред. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2019. - С. 81-84.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/7148
Appears in Collections:Економіко-управлінські аспекти трансформації та інноваційного розвитку галузевих і регіональних суспільних систем в сучасних умовах 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6749p.pdf720.91 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.