Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/7997
Title: Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку
Authors: Ткаченко, В. В.
Issue Date: 2020
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Ткаченко, В. В. Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку / В. В. Ткаченко // Економіко-управлінські аспекти трансформації та інноваційного розвитку галузевих і регіональних суспільних систем в сучасних умовах : матеріали II Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. / Сімків Л. Є., гол. ред. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2020. - С. 164-166.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/7997
Appears in Collections:Економіко-управлінські аспекти трансформації та інноваційного розвитку галузевих і регіональних суспільних систем в сучасних умовах 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7647p.pdf589.35 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.