Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/8331
Назва: Обгрунтування методів та засобів покращення експлуатаційних параметрів стрічково-колодкових гальм бурових лебідок
Автори: Вольченко, Д. О.
Ключові слова: різні типи фрикційних вузлів
гальмівна стрічка з набігаючою та збігаючою гілками
фрикційні накладки
сталий та змінний крок встановлення накладок
стрічково-колодкове гальмо
бурова лебідка
експлуатаційні параметри
динамічна і теплова навантаженість
перерозподіл питомих навантажень
вирівнювання теплонавантаженості
различные типы фрикционных узлов
тормозная лента с набегающей и сбегающей ветвями
фрикционные накладки
постоянный и переменный шаг установки накладок
ленточно-колодочный тормоз
буровая лебедка
эксплуатационные параметры
динамическая и тепловая нагруженность
перераспределение удельных нагрузок
выравнивание теплонагруженности
different types of friction unit
brake band with running-on and running off sides
friction shoe
constant and variable step of shoe placing
band-shoe brake
draw works
working parameters
dynamic and heat loading
redistribution of the specific loading
leveling of thermal loading
Дата публікації: 2003
Видавництво: ІФНТУНГ
Бібліографічний опис: Вольченко, Дмитро Олександрович Обгрунтування методів та засобів покращення експлуатаційних параметрів стрічково-колодкових гальм бурових лебідок : дис. ... канд. техн. наук : спец. 05.05.12 "Машини нафтової і газової промисловості" : Дата захисту 21.05.04 / Д. О. Вольченко. - Івано-Франківськ, 2003. - 253 с. - 192-205.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи - покращення експлуатаційних параметрів нових та удосконалених існуючих конструкцій фрикційних вузлів стрічково-колодкових гальм бурових лебідок шляхом керування їхньою динамічною та тепловою навантаженістю. На захист виносяться наступні задачі: провести системний аналіз закономірностей зміни величин експлуатаційних параметрів різних типів фрикційних вузлів стрічково-колодкових гальм; - встановити закономірності зміни величин основних експлуатаційних параметрів різних типів фрикційних вузлів стрічково-колодкових гальм; - оцінити деформації набігаючої та збігаючої гілок стрічки і встановити їхній вплив на кутове переміщення кривошипа колінчастого вала гальма бурової лебідки; - запропонувати методику розрахунку кутового переміщення рухомих накладок на шківі для встановлення його впливу на стан пружних елементів у фрикційних вузлах нетрадиційного гальма при різних режимах гальмування; - розробити методику визначення раціональної величини кроку фрикційних накладок і спосіб їхнього розміщення по довжині стрічки для забезпечення прогнозованого перерозподілу питомих навантажень між парами тертя у фрикційних вузлах серійного гальма; - запропонувати конструкцію охолоджувального термоелектричного пристрою та спосіб вирівнювання теплонавантаженості пар тертя по довжині стрічки у серійному гальмі; - оцінити довговічність фрикційних накладок в нових та удосконалених конструкціях фрикційних вузлів стрічково-колодкових гальм бурових лебідок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/8331
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
d241.pdf90.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.