Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/8920
Назва: Формування системи продажу продукції нафтопереробних підприємств
Автори: Мендела, І. Я.
Ключові слова: стратегії управління системою продажу
функції продажу
товарні стратегії
моделі оцінки впливу цінової політики
інноваційні стратегії розвитку
дифузія інновацій
стратегии управления системой продаж
функции продаж
товарные стратегии
модели ценовой политики
инновационные стратегии развития
диффузия инноваций
strategies of management by the system of sale
functions of sale
commodity strategies
models of price policy
innovative strategies of development
diffusion of innovations
Дата публікації: 2009
Видавництво: Івано-Франківськ
Бібліографічний опис: Мендела, Ірина Ярославівна Формування системи продажу продукції нафтопереробних підприємств : дис. ... канд. екон. наук : спец. 08.00.04 "Економіка та управління підприємствами (за видами економічноіі діяльності)" : Дата захисту 17.11.09 / І. Я. Мендела. - Івано-Франківськ, 2009. - 204 с. - 182-190.
Короткий огляд (реферат): Метою дисертаційної роботи є розробка теоретичних та практичних положень формування системи продажу продукції нафтопереробних підприємств. У відповідності зі сформульованою метою дослідження були поставлені та розв’язані наступні завдання: - на основі аналізу стану і тенденцій розвитку ринку нафтопродуктів, сформовано стратегічні цілі розвитку підприємств щодо перспектив та пріоритетів формування системи продажу їх продукції; - узагальнено теоретичні підходи до формування системи продажу продукції нафтопереробних підприємств; - досліджено вплив екзогенних і ендогенних чинників на процес формування системи продажу продукції підприємств; - розроблено стратегії управління системою продажу продукції підприємств; - запропоновано моделі оцінки впливу цінової політики підприємства на формування системи продажу; - розроблено цілісну модель формування системи продажу продукції нафтопереробних підприємств. Об’єктом дослідження є процеси аналізу та оцінки системи продажу продукції нафтопереробних підприємств. Предметом дослідження є механізми формування системи продажу в ринковому середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/8920
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
d342.pdf19.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.