Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/568
Title: Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства
Authors: Солоха, Д. В.
Keywords: конкуренція
продукція
виробництво
конкурентні переваги
інновації
стратегічні цілі
competition
products
production
competitive edges
innovations
strategic aims
Issue Date: 2015
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Солоха, Д. В. Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства / Д. В. Солоха // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. - 2015. - № 1. - С. 111-113.
Abstract: Розглянуто питання забезпечення конкурентних переваг продукції, визначено її здібності як базису реалізації цілей підприємства в довгостроковій стратегічній перспективі.
The questions of providing of competitive edges of products are considered, her descriptions are certain as a base of realization of aims of enterprise in a long-term strategic prospect.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/568
Appears in Collections:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості - 2015 - № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5102p.pdf547.72 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.